Sunday, December 5, 2010

B 308

pernah x korang rasa mcm bengang sndri sbb leh lupa buat benda yg suppose paling snang..bodo gile soklan aku ni..(Poyeng~huhu).Hm, bukan apa, aku dpt rasa makin lama, otak aku mkin ssh msuk input.output mcm biasa mmg dah tlebih (yo yo o), input xde plak..mcm mana tuh?? kadang2 rasa x serius, tp klo smpai msk nasi ntah berapa kali da hanget.... or dah masak something dengan penuh keberiyaan konon2 nak gi bwk rumah mmber, skali bile dah siap, boleh melenggang x bwk benda yg ko dah msk tu.adoiii....Poyeng sungguh aku lately ni~

Hm, B308...first rumah aku menapak mse mula2 smpai Bangalore ni. takdirr~byk duka, suka, pahit, perit, teriak, melolong kat umah tu even x smpi setaon pon aku dok umah tu..skung, ahli rumah tu dah sussut 2 org, in which aku n Diane pindah rumah len..Rindu nk kaco efi n wawa bile tyme bosan..slalu, msuk tibe2 tanye " fi, wat pe...aku bosan.." tu ayat lazim aku klo msuk bilik efi n wawa. diorg ni mmg senyap je dlm bilik, layan laptop msing2, smpi mcm x sdar pon diorg ade kt dlm rumah tu actually..

and today, wawa n efi organize makan2 kt B308 bertemakan masakkan kenduri kawen..huhu, mmy style stowa ngn mek fi, leh mek upah kontrak masak knduri kawen aku nnt(cehh, mcm da ade calonn je)..sempena kasih syg aku kt wawa n efi (housemate for 4 years!!), aku buat caramel puding ni utk diorg..





p/s: bile tgk blk, mamat yg pkai kaen pelikat dok bwh pokok ni mcm seseorang laa..oowh~aku rindu kau..(silence in a very2 deep thought)

2 comments:

Arabelle said...

i luv u gajah! mule2 kau pindah dulu, siyes ak mnangis2 keseorangan.blerghhhhh.

Busana India said...

huk2..sweet sgt lembu nanges~ mooo....moooo...