Sunday, January 16, 2011

pagi yg terang kini sudah gelap

SCENE 1:
mata celik dari tidur. tengok jam. yes! terlepas subuh lg, jam pukul 8.50am.
pandang kiri pandang kanan. tengkok yang lenguh semalam dah hilang.
letak tgn sendiri kat dahi. badan dah x panas.Alhamdulillah..aku x demam dahh...

SCENE 2:
ambil baju kotor letak dalam mesin basuh. settle semua, ambil air, sirap pokok bunga. lepas siap siram, termenung kejap kat balkoni..menikmati pagi kononnya..huhu

dlm hati: semalam seharian aku tergolek atas katil. study dlm 5% je,selebihnya tidur or chatting. OK, hari ni mesti study!!!!! yeaaa!!!

penuh semangat msuk bilik.

SCENE 3:
hajat asal nak ambil towel gi mandi tp yang jadi terambil gitar n lepak dpn laptop.huhu..
teringat ada lagu baru dicomposed oleh my fren smlm n mintak di try.lagu tu sesuai utk perempuan katanya. terharu sbb dpt nyanyikan lagu yg dia gubah sendiri.sweet lagu tu..
rasa key yg dimain terlalu tinggi, so aku ambil tuner try tune lower key.pusing punya pusing..tali B putus!!! kena tangan..sedikit pedih..berdarah rupanya! adoiii....mak..saket..amek kao POYENG!

warghhh mcm mana nk repair ni??? tali spare ada, tp mcm mana nk psg?? atokk..tolong aku!


SCENE 4:
siap mandi, breakfast n study! kan bagus kalau aku awal2 td terus buat benda ni?


p/s: ohh gita kesayangn..bersabar dulu...

4 comments:

AkuMuzikFilem said...

Memang cik edote main gitar ek? Terbaiklah! Cik edote ni study di India ek? Kalau blog di India memang tak payah ada followers ek? Sebab takde Nuffnang cam kat sini ke? ceh ikut dan je aku ni.huhu

AkuMuzikFilem said...

Ya tahu sudah! MBBS Munna Bhai, eh silap, amik MBBS ek, lagi 3tahun lagi nak complete.ok2

Busana India said...

ahaha...follower?? perlu ke ade follower? nway, thanks to you sbb become my follower yg setia..

i think ckup sekadar nmpak pertambahan org yg view blog ni saban hari.

Anonymous said...

semangat dokter nie bile bercakap...
sok bole jadi ahli politik plak..~db~