Saturday, June 25, 2011

tak tahu?dengar sini..


percaya??
dulu aku penuh percaya


soalnya siapa??

kekasih???
dulu aku pernah letak 20 cap jari tanda percaya
percaya kerana CINTA yg amat dalam..jangan kata kau tak tahu..
cliche' itu di mana-mana
akhirnya aku sendiri tenggelam karam dalam percaya itu
aku membusuk kerana'nya'
semua gara-gara percaya
lalu aku hukumnya!
jangan kata kau tak tahu aku percaya dia kerana cinta

kawan??
bila teman itu tahu aku percayakannya
bila segalanya dia tahu hakikatnya
putar belit bawa aku simpang siur,
sumpah aku keliru
tp ku lawan setiap sangsi kerna percaya tetap kuat
akhirnya setelah diduga sebesar semut
terserlah yang nyata
percayaku dihumban ke telaga rupanya
sungguh sukar dipercaya


sesungguhnya x terluah perkataan benci kpd org yang sekian lama kau percayai
maka pergilah..ku tak mahu mulutku yang sedia x wangi ni bertambah busuk berkata2

No comments: